Hvor der er vilje, er der en vej
DK EN
09-03-2020

ALPIS BEREDSKABPLAN FOR COVID-19

Opretholdelse af operationen hvis ALPI-medarbejdere rammes af Covid-19

Størstedelen af vores medarbejdere har i dag bærbare computere med opkobling hjemmefra. Dette gør at vi, i vid udstrækning, vil kunne opretholde vores daglige drift, selvom medarbejdere skulle komme i karantæne. Derudover har ALPI fem lokationer i Danmark, hvilket betyder, at medarbejderne kan supportere vores kunder på tværs af lokationer. Vi kan ligeledes flytte håndtering af lastbiler/containere internt mellem de enkelte terminaler - og derudover har vi allerede identificeret eksterne lokationer, som kan anvendes efter behov.

Forholdsregler - udenlandske chauffører

Vi kan desværre ikke garantere, at alle udenlandske chauffører med 100 % sikkerhed ikke er smittede. Hvis du ikke ønsker levering af en udenlandsk chauffør til din virksomhed, kan vi tilbyde at tage varerne via en af vores fem ALPI-terminaler. Herefter vil levering foregå med danske indenrigschauffører. Dette kan medføre længere leveringstid samt en meromkostning. For nærmere information kontakt din normale ALPI-kontaktperson.

Forholdsregler - danske chauffører

Vi stiller krav til alle vores egne indenrigsvognmænd om på daglig basis at temperaturteste alle deres chauffører. Dette gælder dog ikke eksterne leverandører.

ALPIs interne forholdsregler

Alle medarbejdere hos ALPI er informeret omkring de forholdsregler, vi har taget vedrørende:
• hygiejne
• forretnings- og privatrejser.
• generel hensyntagen.

Skulle der være behov for yderligere information, er I velkommen til at kontakte:
Jesper Hedegaard – tel. 9627 6022
Morten Høgsberg Nielsen – tel. 7730 3961